fantasy world
D I R I K U !
Monday 28 October 2013 • 08:51 • 0 comments


۞بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Aku bukan dia.
Aku bukan mereka.
Aku tidak sesolehah dia mahupun mereka.
Aku akui sungguh aku tidak sempurna.
Seringkali aku lalai dengan hal-hal agama.
Aku bukan seorang hafizah.
Aku bukan seorang ustazah.
Aku tahu diri aku terlalu banyak kekurangannya...
Aku tak mampu memberi sebuah kebahagian.

Tetapi, itulah aku...

Allah suka pada seseorang yang kenal pada dirinya.
Allah suka pada seseorang yang kenal pada penciptanya.
Sungguh aku akui aku masih belum cukup mengenali penciptaku.
Belum cukup aku taburkan rasa cinta aku padanya..
Tetapi, itulah aku...

Sukar buat aku untuk melarikan diri dari kesalahan.
Kerana... manusia tak akan pernah dapat menyelamatkan diri dari berbuat salah...
Kekadang kesalahan yang selalu kita buat mungkin dapat dijadikan ikhtibar.
Adakalanya tidak. 
Tetapi, itulah aku...penuh dengan keegoan...


PASTFUTURE
Owner

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته & Selamat Datang :)

Assalammualaikum & Hai.Thanks for Singgah :) Jangan lupa Follow :)  si comel singgah sini ?

ISLAM AGAMAKU ♥ ALLAH TUHANKU ♥ MUHAMMAD NABIKU ♥