fantasy world
Sahabat :")
Thursday 7 February 2013 • 05:59 • 0 comments

● بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ ●

"SAHABAT........ 
Andai hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah 
Andai ku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiah Pencipta 
Andai ku lemah tidak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurgaMu
Andai antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera
Andai pernah hatimu terluka dengan kata-kataku, luahkanlah agar aku berubah dan memperbaikinya..
Dan Andai esok ku lena tanpa terjaga...
Iringilah lenaku dengan kalungan doa dan Al-fatihah di kuburku
Berjanjilah SAHABAT.. 
Ukkhuwwah kita untuk selamanya......Insya'Allah 


~juga Al-Fatihah, buat sahabatku yang telah menemui pencipta..moga rohmu tenang disana....Aaminn..


PASTFUTURE
Owner

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته & Selamat Datang :)

Assalammualaikum & Hai.Thanks for Singgah :) Jangan lupa Follow :)  si comel singgah sini ?

ISLAM AGAMAKU ♥ ALLAH TUHANKU ♥ MUHAMMAD NABIKU ♥