fantasy world
BuatMu Sahabat :)
Tuesday 23 July 2013 • 07:54 • 0 comments


بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Alhamdulillah kita masih hidup diatas muka bumi Allah ini :)
Entry kali ini just about ' SahabaT' untuk  sahabat2 Miera...

Hai sahabat, ingin sekali aku membuka bicara untuk menegur kalian
tapi... hati ini masih ragu-ragu untuk menegur kalian...
ada kalanya kalian tak selalu bersama aku.
Namun aku masih menganggap kalian sahabat sentiasa ada dunia akhirat...

Mungkin aku hanya sahabat yang diperlukan dikala duka.
tapi...aku masih merasa kalian sahabat yang terbaik yang pernah aku ada...
Bila kalian 'Happy' hati aku terusik bila melihat telatah kalian yang ceria yang tak pernah lekang dari riak wajah kalian...

Mungkin juga Allah hanya mencipta aku untuk mendengar luahan hati kalian...tapi tak apa aku tak kisah
seandainya aku hanya bahan untuk menjadi tempat persinggahan kalian..
Hati aku masih terubat dengan kehadiran kalian...

Sahabat seandainya, satu hari nanti..nyawaku diambil dalam diam usahlah kalian tanggisi aku...
aku tidak mudah melupakan sahabat aku...Mohon maaf seandainya aku pernah menguriskan perasaan kalian.Mohon maaf seandainya teguran aku secara spotan membuat hati kalian sakit.
Anggaplah teguran aku itu sebagai peringatan kali terakhirku buatmu...

Sahabat, meskipun kalian pernah menguris perasaanku..usahlah kalian risau..
aku sudah pun memaafkan kalian...
Aku tidak pernah menyimpan dendam...
Sahabat, Mungkin diantara kalian terlalu taksub dengan kehidupan duniawi, mungkin diantara tersasar jauh dari jalan agama Allah... ubahlah diri kalian untuk kembali kejalanNya...bukannya aku tidak pernah menegur kalian, aku pernah menegur kalian dalam lisan, dalam hati..
sayu hati aku bila kalian balas teguranku penuh dengan kemarahan... tak apa, biasalah manusia mungkin tidak pernah senang untuk menerima setiap teguran...
Tpi sahabat, aku takut..aku takut seandainya aku pergi meninggalkan bumi...aku tak sempat untuk melihat kalian berubah ke jalanNya~ bagaimana aku nak menjawab disana nanti?? Allah'hu :')
Sahabat selesai sudahlah... Mohon maaf andai entry kali ni buat kalian kecil hati denga kata2 ku. :')

= Saya sayang kalian kerana Allah=


PASTFUTURE
Owner

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته & Selamat Datang :)

Assalammualaikum & Hai.Thanks for Singgah :) Jangan lupa Follow :)  si comel singgah sini ?

ISLAM AGAMAKU ♥ ALLAH TUHANKU ♥ MUHAMMAD NABIKU ♥